Gândul zilei

Nu mă deranjează indiferența omului față de mine, mă deranjează indiferența omului față de Dumnezeu! Dumnezeu ne-a dăruit viața şi tot ce ne înconjoară, am fi ipocriți să fim indiferenți față de El! Ce frumos este Dumnezeu prin simțirea pe care ne-o dă! Cât de Minutat şi de Milostiv este El cu noi!? De câte ori nu ne ridică din prăpastia disperării şi ne pune pe culmea fericirii!? Dumnezeule, te iubesc!

Părintele Ioan Danci

DIN ISTORIA TRANDAFIRULUI

Azi dimineață
trandafirul,
care ieri m-a înțepat,
avea o lacrimă în ochi.
Soarele
nu trebuia să-l certe-atât de rău!
I-am povestit atunci
cum palmei înțepate
ai pus sărutul tău
spunându-mi:
” Nu plânge,
ăsta-i semn de împărat!”
Și știi ce i-am promis
să-l mângâi de a soarelui dojană?
Chiar de-aș avea întregul paradis,
numai pe tine te-aș alege de coroană!

Părintele Dumitru Ichim

Lasă un răspuns

