Gândul zilei [al vieţii ? :)]

„Cum ar fi mâine dacă Dumnezeu ne-ar oferi doar acele lucruri pentru care îi mulţumim astăzi?”

M-am gândit mult la întrebarea asta o săptămâna şi am început în fiecare zi să Îi mulţumesc exact pentru cele mai importante lucruri ce le avem, care se pot număra pe degetele de la ambele mâini. Ce a fost interesant este că, pe lângă că am învăţat să mulţumesc Lui Dumnezeu (aşa-i că de obicei tindem să îi cerem multe lucruri dar uităm să şi mulţumim?), am mai înţeles ceva: acele lucruri care îmi aduc bucurie şi sunt cu adevărat importante sunt puţine. Cu adevărat puţine. Doar că noi tindem să complicăm lucrurile. Dacă ne-am gândi mai des la ce lucruri sunt esenţiale pentru noi, atunci când se întâmplă câte o mică nefericire, o putem pune în raport cu ceea ce avem deja şi deja „tragedia” se micşorează .

sursa: comentariu la o postare de pe un blog frumos

Lasă un răspuns

