Gândul zilei


Dumnezeu ne iubeşte tot timpul, indiferent ce facem. 
Mântuirea înseamnă să-I răspundem la iubire. Dumnezeu nu mă iubeşte pe mine pentru că aş fi mai bună ca D., sau mai bună ca anul trecut, ci doar pentru că sunt om. Şi ieri mă iubea, mă iubea în timpul păcatului şi mă aştepta. Altfel cum să-mi explic faptul că în chiar clipa în care am rostit „Doamne Iisuse Hristoase…” mi-a răspuns ajutându-mă să mă văd, să-mi văd mizeria. Şi cine dacă nu El obosise în mine şi plângea în timp ce diavolii săltau de bucurie lăudându-mă: vai, ce inteligentă eşti, ce bine sesizezi, ce umor ai…

Frag. din cartea “Spovedanie neterminată” , de Gena Geamanu (Maica Siluana)

Lasă un răspuns

