La Manastirea de la Sambata se amenajeaza un parc ce reinviaza atmosfera din in timpul slujirii Parintelui Arsenie Boca

anomismia

Manastirea de la Sambata este un loc in care, personal, simt prezenta continua a Parintelui Arsenie Boca, de al carui ajutor am fost binecuvantata in fiecare zi a vietii mele, de la o vreme incoace. De aceea revenirea mea aici a fost deasa in ultimii ani, mai deasa decat la mormantul de la Prislop. Am avut astfel ocazia sa identific, aparuta in Muzeul Manastirii, dar initial fara niciun indiciu de apartenenta, icoana epitaf „Adormirea Maicii Domnului” pictata de Parintele Arsenie in 1944 (cititi si vizionati aici).  Apoi, am vazut ca s-a luat decizia mentionarii necesare a autorului si anului pictarii sub icoana – si am dedus ca au existat ezitari, temeri, in afisarea numelui Parintelui. Mai apoi, „sansa” a facut sa aflu aici ca exista inca necunoscute si neexpuse ori foarte rar expuse, fotografii din vremea Parintelui Arsenie, pastrate la manastire (doua exemple, dedesubt).  Dupa aceea, tot aici la Sambata, si…

Vezi articol original 941 de cuvinte mai mult

2 gânduri despre „La Manastirea de la Sambata se amenajeaza un parc ce reinviaza atmosfera din in timpul slujirii Parintelui Arsenie Boca

  1. Va multumesc pentru preluare si repostare! Va imbratsiez cu drag si va citesc mereu, desi nu mai pot face vizibila prin „like” bucuria de a parcurge cele ce scrieti, caci noua configuratie de blog nu permite. O vara frumoasa si binecuvantata va doresc. Cu drag, Doamne ajuta! A.

    • Cu mare drag va urmaresc si eu! Inima mea bate la tot ceea ce postati…ar trebui sa preiau toate postarile daca ar fi dupa ea 🙂 Mii de multumiri pentru urari si aceleasi ganduri de bine va transmit si eu cu multa dragoste si apreciere!

Lasă un răspuns

