Gândul zilei

google

Cunosc eu toată taina semenului meu, care mă iubeşte şi-mi face  mult bine? Şi totuşi, câtă fericire îmi dă cunoaşterea existenţei lui în mare parte. E o cunoaştere care nu mă lipseşte nici de smerenia prin care îi cunosc adâncimea necuprinsă, nici de mulţumirea pentru ceea ce îmi dăruieşte. Îl văd cu atât mai de necuprins, cu cât îmi face mai mult bine. Mă văd pe mine cu atât mai plin de pretenţia că sunt egal cu el, sau mai mare ca el. Şi cu cât înţeleg mai puţin existenţa lui, cu atât are mai puţin pretenţia să-l servesc, dar mă serveşte el, cel mai mult.

Părintele Dumitru STĂNILOAE, SFÂNTA TREIME SAU LA ÎNCEPUT A FOST IUBIREA .pdf (fragm)

Lasă un răspuns

