dar ei n’au cunoscut că Eu îi vindecam …

Că prunc a fost Israel şi Eu l-am iubit şi din Egipt i-am chemat pe fiii săi.

Aşa cum i-am chemat, aşa din faţa Mea au şi plecat:
baalilor le aduceau ei jertfe şi idolilor le ardeau tămâie.

Dar Eu lui Efraim i-am pus lănţug la glezne şi Eu de braţul Meu l-am sprijinit,
dar ei n’au cunoscut că Eu îi vindecam.

Când oamenii alunecau în stricăciune Eu îi trăgeam cu râvnă în arcanul iubirii Mele;

da, şi le voi fi ca omul ce-i dă palme [altui om],
şi voi căta în ochii lui şi’n ochii lui Mă umplu de’nţelesb.

(Osea 11: 1-4)

Lasă un răspuns

