Defilarea vacilor de la Piatra Arsa… si alte imagini din Parcul Natural Bucegi

Blogul Buceginatura2000

Azi am surprins prin Parcul Natural Bucegi o cireada de vaci… circa 7 minute am filmat-o si nu se mai termina 🙂

Ce mai, o defilare superba, este frumos sa vezi atatea animale.

1Fugise din cuib si ratacea de colo-colo

6

7

Si am vazut ceva 🙂 Un fluture de noapte ce rar zboara ziua si pe care nu am reusit niciodata sa-l pozez:

8Pe acolo era, asa ca de-a dreptul dupa el

9L-am urmarit o vreme cum zbura apoi i-am facut alte poze, ca m-am dus dupa el, vreo 20 in total, sa fie… eu merg pe principiul „nu ajunge pana nu ramane”

10

13O placere sa te uiti dupa animale cu un binoclu prin astfel de locuri…

Maine cred ca am un subiect de dezbatut, ma mai gandesc insa, ca este destul de… ciudat! 🙂

Vezi articol original

Lasă un răspuns

