„odihna în brațele Lui”

Untitled

am găsit cuvintele după care strigam
cu nesfârşitul meu ţipăt de nou‑născut
cele ca un plâns prin care străbate
lumina vieţii prin trupul de lut

am aflat cuvintele prin care te ridici şi mergi
până dincolo de tine şi de moarte
până unde nu mai trebuie să vorbeşti
unde tăcerea nu ne mai desparte

până unde suntem toţi o singură poveste
despre călătoria unui Fiu pierdut
pe care Tatăl în braţe îl primeşte
cu nesfârşitul meu strigăt de nou‑născut

Marius Iordăchioaia, Evanghelia

E important să înțelegem că „odihna în brațele Lui” este, cu adevărat, primirea bucuriei Sale, dar o bucurie care a venit și vine numai prin Cruce! Altfel cădem în căutarea bunătății lui Dumenzeu fără El; și a odihnei Sale fără Cruce și fără pocăință, fără ură și luptă împotriva păcatului! Adică rămânem în zbaterile „înțelepciunii lumii acesteia” centrate pe căutarea plăcerii și evitarea durerii prin păcat.

( Maica Siluana)

eu nu ştiam decât să mă pierd….
El nu ştia decât
să mă găsească:
făcând din prăpastia în care cădeam
inima Lui omenească….

până la Cruce, la acea iertare
în care-a-ncremenit totul
şi s-a răsucit:
de-a fost prima cădere
ce s-a făcut înălţare
şi-ntâia durere de-a fi
fericit…


şi astăzi nu ştiu decât să mă pierd
doar că asemenea Celui
care m-a găsit…


şi-i prima cădere
ce redevine
iubire:


unul în altul
la
nesfârşit….

Marius Iordăchioaia, Convertire

 

Lasă un răspuns

